Nytt rouge och trötta fötter

Nu har jag vart på avslutningsmiddag i skolan. Det vill säga ätit gott och sett lärarnas egen version av melodifestivalen. En sak är helt säker, min mentor Pelle passar klart i gula shorts och kan vara riktig lik Malena Ernman då han vill ;) Fick dessutom tillfälle att använda ett par av mina nya skor som jag beställde hem, om ni minns? Sånna klackar springer man ju inte runt i varje dag direkt. Nu efteråt ömmar fötterna rätt rejält vill jag lova! Trött är jag också, höll på att ha tvål på tandborsten istället för tandkräm förut. 

Klickade hem ett nytt oanvänt rouge på tradera. Jelly pong pong ska ju tydligen ha bra grejer och jag behöver ett bra rouge, gick på 44 kr inkl. frakt och det är ju egentligen ingenting för att vara en produkt från jelly pong pong. Dessutom var förpackningen så himla söt så att jag inte kunde låta bli ;P







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0