Ett leende kan förändra världen

Äntligen är allt färdigt i skolan! Nästa vecka går jag bara 4 dagar var av tre dagar bara består av uteaktiviteter och den sista dagen är avslutning. Avslutningsklänningen är halvfärdig, ska försöka göra klart den på söndag, men några bilder visar jag inte förän jag haft den på avslutningen ;) 

Just nu ligger katten på övervåningen och snarkar så det hörs i hela huset, annars är det lugn och skönt här hemma. Nästan lite för lugnt, är van vid att mina syskon är hemma före mig. Om några timmar bär det iväg till Norrköping och innan dess ska jag duscha, städa och försöka sy färdigt en sjömanskrage. Hinner jag kanske jag lägger upp en bild på den på bloggen innan jag åker iväg

Hur som helst så var jag med om en rolig (nästan lite läskig) sak idag. Jag är på väg mot resecentrum då jag möter en kvinna, eftersom jag är bra humör går jag och småler. Våra blickar möts när vi passerar varandra och hon börjar också le (ler någon mot dig börjar du ju nästan automatiskt le själv) Jag lägger märke till det och blir nästan på ännu bättre humör, lite nöjd på något sätt över att ha satt ett leende på läpparna hos någon annan. Jag går några meter till och kastar en blick på en affisch som sitter på ett elskåp. På affischen står det "Ett leende kan förändra världen".





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0