Trattskalle

Usch vad jag blivit dålig på att uppdatera bloggen. Det händer inte så mycket här, jag har vart hemma de senaste dagarna. Mycket sims 3 har spelats kan jag erkänna, det är förbannat roligt. Lite synd bara att slösa bort de fina sommardagarna framför datorn, men jag kan faktiskt försvara mig med att jag nästan hela tiden jag spelat suttit med datorn ute på altanen. 

Katten har blivit biten (förmodligen varit i slagsmål) och fått ett sår i ansiktet, så nu springer han omkring med en tratt om huvudet och ser olycklig ut. Ut får han inte heller gå, vilket han nog besväras mer av än tratten. Han har stått vid dörren och jamat som galen både idag och igår och försökt smita ut varje gång någon öppnat dörren. Jag lånade mina grannars kattkoppel och gjorde ett försök att gå ut med honom så att han åtminstone fick komma ut lite grann, men han uppskattade det tydligen inte alls och försökte slita sig. När han inte kunde göra det la han sig demonstrativt ner på marken och vägrade röra på sig. Kattjävel.


Kommentarer
Postat av: Sandra

stackars elvis , men sötast är han ^^

2009-06-30 @ 18:34:22
URL: http://piratflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0