Sommarens varmaste dag?

Sitter ute på altanen, halvdöd av värmen. Det är bakluckeloppis i landeryd, ungefär 3-4 km från där jag bor. Funderar på  att cykla dit och se om det är något att ha. Frågan är bara om jag klarar det när det är såhär varmt. Ante och jag åker upp till Strängnäs på onsdag, kommer att stanna där några dar så uppdatering här på bloggen är inte att räkna med då. Ska nog en sväng till Stockholm också. Förmodligen är jag tillbaka innan måndag, ska beställa biljetter ikväll så jag talar om hur det blir då. Har föresten hittat en skitsnygg väska från lonsdale som jag nog ska beställa, så farligt dyr var den inte heller. Kostar bara 130 spänn + 55 i frakt  (£12 + £5)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0