Skolavslutning

Äntligen är skolan slut! Till hösten väntar en ny skola med nya möjligheter, Björkö kommer nog passa mig perfekt! Ska snart iväg och grilla med klassen, kanske sista gången alla är tillsammans (Alla utom du, Nelly.. din svikare ;P) Har bytt om från min avslutningsklänning till myskläder nu, satt uppe och sydde klart klänningen till klockan 1 i natt. Behöver jag säga att det började bli svårt att trä nålen sista timmen? Blev riktigt nöjd med både klänningen och skorna, fick faktiskt flera komplimanger idag, särskilt om skorna. Mina slutbetyg är jag heller inte helt missnöjd med, 1 G, 9 VG, och 7 MVG :)


 
ny hårfärg har jag också, ser dock lite annorlunda ut i verkligeheten eftersom jag var tvungen att fixa lite med nyanserna så att bilden skulle bli skarpare.

Pappa och Joel på Åbacka café efter avslutningen.

Mamma och Karin. Karin har precis tagit en stor tugga av sin chokladboll ;)

Åbacka, stans absolut gulligaste café!


Kommentarer
Postat av: Nelgus

:O

2009-06-11 @ 17:20:31
Postat av: Lotte

Du ser superfin ut och mamma var så stolt idag över dig :)



Jag hoppas jag får se klänningen "på riktigt" någon dag. Kanske midsommar?



Ha nu ett riktigt skönt sommarlov!!!



kram

2009-06-11 @ 23:14:53
URL: http://lottebloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0