Norrköping med syster

Igår tog jag med min lillayster till Norrköping. Vi hade egentligen planerat att åka till Fornåsa på loppis men det skulle tydligen vara dåligt där så vi begav oss till Norrköping istället. Vi gick runt och tittade lite i affärer, fick för en gångs skull vara inne på Myrorna i mer än 2 minuter, något som sällan händer då jag går med Ante på stan. 

En sväng till arbetets museum hanns också med, de har en textiltrycksverkstad nu i sommar fram till sista juli där man får måla t-shirts, väskor eller handdukar för billiga pengar. Det enda man betalar är själva t-shirten eller vad man nu ska måla, den kostar bara 20 kr. Sen är färg och annat material helt gratis. Ska gå dit fler gånger, redan imorrn ska faktiskt jag och Ingrid tillbaka till Norrköping för att gå på second hand och dels för att hämta Karins och mina målade väskor som vi lämnade på tork. Så vi sätter oss nog och målar ett tag med. Nu ska jag åka in o möta Ingrid på stan och sen ska jag äntligen införskaffa The sims 3. 


En glad lillasyster vid kaktusplanteringen


Utanför arbetets museum


Kommentarer
Postat av: Lotte

Paulina skulle älska att ha en storasyster! Jag var med henne på Ikano häromdagen och vi hade jättekul :)

2009-07-18 @ 20:55:39
URL: http://lottebloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0