Veckoplaner

Har varit dålig på att uppdatera bloggen på senaste. Kanske för att det inte hänt så speciellt mycket. Känns lite tradigt att berätta för alla att "idag åt jag flingor till frukost och sen gick jag ut på en promenad, sen satte jag mig framför tv:n..." som om folk skulle vara jätteintresserade. Då kan man lika gärna låta bli att skriva. Eller? 

Imorgon ska jag och min syster i alla fall åka till Fornåsa på loppis, hoppas att jag hittar något där som är värt att blogga om. Ante (som fö fyller 19 idag, grattis!) åkte till Göteborg idag för att sommarjobba, som tur är är han bara borta en vecka. Men jag kommer att sakna honom i alla fall. Så den här veckan ska jag bara ta det lugnt, pyssla och ha mig, och träffa kompisar. En secondhand-dag är också inplannerad då jag och en kompis ska röja runt i alla (många i alla fall) secondhand butiker i Norrköping och Linköping. Jag passar på när inte Ante är hemma, han är ju som bekant inte särskilt glad över mitt secondhand intresse ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0