Halvfärdigt

  • avslutningsklänningen (ska vara färdig tills på torsdag, aj aj)
  • sjömannskragen (saknar fortfarande vita band)
  • avslutningsskorna (en liten detalj till bara)
  • marinblå kjol (ska broderas och fixas med band)
  • svamp-örhängen (fortfarande bara ena hänget)
  • robot t-shirt (är tvungen att fixa ärmarna pga. färgfläckar)
  • svamp-halsbanden (väntar på kedjor)
  • femtielvatusen andra saker

Jag måste sluta vara så jävla lat! Har dessutom massa andra saker som borde påbörjas. Nu har jag bestämmt att den andra bloggen öpnnar för försäljning 15/6, det ska jag banne mig se till att hålla. Skola blev det ingen idag, troligtvis ingen imorgon heller. Det enda vi gör är idrottsaktiviteter där klasserna tävlar mot varandra. Imorgon har dom fått för sig att vi ska simma. Visserligen i bassäng, men i det här vädret kan de glömma att jag deltar. På onsdag ska jag gå för att tömma skåpet, och imorrn på kvällen då det är avslutningsmiddag ska jag också gå. Sen på torsdag är det avslutning! På fredag ska jag ränna runt på stan och leta presenter till en kompis som fyller 18 på lördag. Kan ju inte avslöja vad jag tänkt köpa, men jakten på presenterna kommer bli riktigt kul är ett som är säkert! :)



Kommentarer
Postat av: Lotte

Jag hoppas att vi får se bildbevis på klänning och annat sen! Kul att ni kommer med på midsommar! Om bara vädret håller i sig och inte börjar regna så ska det nog bli en riktigt bra dag!

kram

2009-06-09 @ 18:04:29
URL: http://lottebloggar.wordpress.com
Postat av: *svar*

Såklart! fast inte för än på torsdag ;)

Ja, det bli nog kul :)

kram

2009-06-09 @ 23:56:09
URL: http://cherryflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0