Jag hatar rubriker

Har vart en härlig dag tillsammans med Tina. Vi har rännt runt i Norrköping och Linköping, ätit nutellamackor, skrattat åt ordet framstjärt och förmodligen fått magsår av woken vi lagade ;) Känner mig rätt dålig på att uppdatera bloggen, har ju som sagt lite nya ideér för den men det får nog vänta lite tills jag känner att jag har mer inspiration och lust att blogga. 

Försäljningsbloggen vet jag inte riktigt hur jag ska göra med, har vart och pratat med hon som har Misoui och jag kanske kan få sälja mina saker där. Ska ta med mig några av mina alster och visa någon dag. Hoppas verkligen att hon kommer tycka om dem, känner mig lite halvnervös. Åker iväg nästa vecka igen, den här gången bär det av till Bollnäs. Ska försöka hinna med några blogginlägg till innan dess iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0