Blarf

Har träffat Tina och Mattias de senaste två dagarna. Storfika i domkyrkoparken, djupa filosofiska samtal och årets första dopp i stureforsbadet sammanfattar dagarna rätt bra tycker jag. Det är kul hur man verkligen kan se det vackra i sin hemstad när man går tillsammans med någon som kommer från en annan stad. Nu har jag insett att Linköping faktiskt har några riktigt fina platser (redan efter 16 år i samma stad, menar jag). 

Det är inte ens två veckor kvar av lovet nu, känns kul fast lite konstigt att gymnasiet väntar så snart. Ny skola med nya människor, nya ämnen, nytt..allt. Fast jag tycker att det ska bli väldigt skönt ändå. Nu har jag gått med samma människor i mer eller mindre hela mitt liv. Nu kan det få vara bra. Jag tror dessutom att det kommer bli bra mycket roligare än grundskolan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0